Start grote clubactie

Judo vereniging Marum neemt deel aan de grote clubactie.

Vrijdag 27 september aan het einde van de lessen delen wij de boekjes uit.

Hoe ga je te werk:

1. Vertel de verkoper dat je van de judovereniging Marum bent en mee doet aan de landelijke grote clubauctie om je club te steunen. Vertel dat je hiervoor loten verkoopt en dat er leuke prijzen te winnen zijn voor de verkoper. 1 lot kost  €3,-  en ze kunnen maximaal 5 loten kopen.
  2. Wil de verkoper loten kopen, laat dan de QR-code zien die voor op je boekje staat. De verkoper kan deze scannen met de mobiele telefoon. De verkoper wordt dan automatisch naar jouw persoonlijke verkooppagina geleid waar hij een keuze kan maken en de betaling doet.
  3. Willen of kunnen mensen niet de loten via de QR-code halen? Dat is geen probleem. In het boekje is er een optie om alles met de pen te noteren. Denk er dan wel aan dat alles goed is ingevuld!
  4. Heb je een lot verkocht, bedank de koper!

Aan de verkopers:

• Als jullie 25 of meer loten verkopen krijg je een medaille van de grote clubactie. Voor de goede inzet!
  • Om jullie extra te motiveren krijg je van je club voor elk lot dat je verkoopt €0,50. Dit ontvang je wanneer de Grote Clubactie voorbij is.

De boekjes kunnen tot en met vrijdag 8 november bij onze vereniging worden ingeleverd zodat ze nog op tijd kunnen worden ingevoerd.

Kijk op www.clubactie.nl/prijzenpakket voor alle prijzen

De trekking wordt gedaan op dinsdag 19 december en de uitslag wordt gepubliceerd op de website van de Grote Clubactie.

Iedereen heel veel succes met de verkoop!

Namens het bestuur alvast bedankt voor jullie inzet

.