Lid worden van Judovereniging Marum

Als je lid wilt worden van onze judovereniging kan je je via deze pagina aanmelden. Indien je eerst een paar lessen wilt uitproberen om te kijken of judo iets voor jou is dan kan je (maximaal drie) proeflessen bij ons volgen. Het aanmeldformulier voor proeflessen staat helemaal onderaan de pagina. Als je hebt besloten om je in te schrijven bij Judovereniging Marum, lees dan eerst de informatie over tarieven, beeldmateriaal en de Judo Bond Nederland hieronder goed door.

Tarieven

De eerste drie lessen zijn gratis, om te kijken of judo een leuke sport is voor jou! Judovereniging Marum is aangesloten bij de Judobond (JBN). Dit houdt in dat als je lid wordt van Judovereniging Marum je automatisch ook word aangemeld bij de Judobond. Lidmaatschap JBN staat los van het lidmaatschap van Judovereniging Marum. Hieronder staan de tarieven voor de judo lessen.

Tot 18 jaar €37,50,– per kwartaal
18 jaar en ouder €42,50,– per kwartaal
Examengeld €3,50 per examen
Nieuwe band €3,50
Judo Bond Nederland Lidmaatschap en tarieven

Beeldmateriaal

Tijdens de trainingen en examens kunnen er foto’s worden gemaakt die voor intern of extern gebruik zijn. Dit is geheel in lijn met de reglementen van de JBN. Kijk hiervoor op Judo Bond Nederland.

Opzeggen

Lidmaatschap opzeggen bij Judovereniging Marum kan via een mail aan judoverenigingmarum@hotmail.com. Er geldt een opzegtermijn voor het resterende kwartaal die ingaat op het moment dat de e-mail wordt ontvangen. Voor vragen kun je altijd terecht bij Cynthia van Putten via WhatsApp.

Let op, het JBN lidmaatschap stopt hiermee niet automatisch. Dit kan je zelf regelen via de JBN Club app.