Over ons

Een judovereniging zoals geen ander. Zo zouden wij onszelf willen omschrijven. Kleinschalig, gezellig, benaderbaar, betrokken en kind gericht. Met veel enthousiasme begeleiden Bass, Cees en Janienke de judoka’s elke vrijdagavond tijdens de lessen. Natuurlijk zijn er ook momenten waar de geleerde technieken getoond mogen worden. Dit kunnen wedstrijden zijn, welke we met een aantal andere lokale verenigingen jaarlijks organiseren. Maar dit kunnen ook de toetsmomenten zijn waar we altijd kunnen rekenen op hulp van andere judoka’s van buitenaf.

Bass Bolleman (1e dan) is al jaren gegrepen door het judo-virus. Van jongs af aan sport hij al en geeft deze prachtige sport dan ook als vanzelfsprekend door aan zijn zoon.

Cees Roest (3e dan) is een bekendheid binnen de judowereld. Met zijn vasthoudendheid, daadkracht en creativiteit weet hij iedere judoka te inspireren.

Janienke Roelfsema (2e dan) is de jongste van het stel. Maar vergis u niet. Met haar snelheid verrast ze elke tegenstander.

Zonder vrijwilligers zijn ook wij nergens. Dus de vrijwilligers die zich inzetten voor bestuursfuncties, hulp bij wedstrijden, examens en bij andere activiteiten zijn we daarom ook enorm dankbaar.