Over ons

Een judovereniging zoals geen ander. Zo zouden wij onszelf willen omschrijven. Kleinschalig, gezellig, benaderbaar, betrokken en kind gericht. Met veel enthousiasme begeleiden Cees Roest en Jan Wedman de judoka’s elke vrijdagavond tijdens de lessen. Natuurlijk zijn er ook momenten waar de geleerde technieken getoond mogen worden. Dit kunnen wedstrijden zijn, welke we met een aantal andere lokale verenigingen jaarlijks organiseren. Maar dit kunnen ook de toetsmomenten zijn waar we altijd kunnen rekenen op hulp van andere judoka’s van buitenaf.

Cees Roest (3e dan) is een bekendheid binnen de judowereld. Met zijn vasthoudendheid, daadkracht en creativiteit weet hij iedere judoka te inspireren.

Jan Wedman (1e dan) weet als oud militair als geen ander wat discipline is. Met zijn oneindig enthousiasme brengt hij de leerlingen deze belangrijke eigenschap op een plezierige en speelse manier bij.

Zonder vrijwilligers zijn ook wij nergens. Dus de vrijwilligers die zich inzetten voor bestuursfuncties, hulp bij wedstrijden, examens en bij andere activiteiten zijn we daarom ook enorm dankbaar.

Judo Bond Nederland (JBN)

Al enkele jaren mogen we het JBN keurmerk dragen. Daar zijn we ontzettend trots op!