Grote clubactie 2020

Iedereen kan tot 24 november de boekjes inleveren!

Judo vereniging Marum doet weer mee met de grote clubactie.

Zaterdag 19 september start de landelijke lotenverkoop van de Grote Clubactie. Ook wij doen mee en we willen natuurlijk zoveel mogelijk loten verkopen. Dit jaar willen wij met de opbrengst een schoonmaakmachine voor de judomatten aanschaffen. Een lot kost €3,-, waarvan 80% (dus €2,40 per lot) direct naar onze clubkas gaat.

Verantwoord loten verkopen
Onze leden zullen zoveel mogelijk online loten verkopen. Gebruiken zij het verkoopboekje dan doen zij dan op een verantwoorde manier. Zo staat op de voorzijde van het boekje een online verkooplink en QR-code, die onze verkopers kunnen delen en die u als koper op afstand kunt scannen met uw telefoon. Hoe dit in z’n werk gaat, zie je in dit instructiefilmpje.

We gaan er met z’n allen vol voor en hopen ons doel te behalen met behulp van de steun van familie, vrienden en inwoners uit de omgeving!