Budodag januari 2020

Budodag 2020. Op zondag 5 januari 2020 organiseert JBN district Noord weer een Budodag!

Wanneer? 5 januari 2020
Waar? Sportcentrum, Leerweg 3 in Drachten.
Wat? Budodag judo
Wie? Voor iedereen: Judo, Jiujitsu en Aikido

Ochtend: 09:00 – 10:30
Masterclass Judo o.l.v. John van der Meer, 15 jaar en ouder of minimaal blauwe band Masterclass Jiujitsu o.l.v. Colin Kist, 6e dan jiujitsu 15 jaar en ouder of minimaal blauwe band Masterclass Aikido o.l.v. Chris de Jonge 15 jaar en ouder of minimaal blauwe band.

11:00 – 12:30
Training “Judo voor BJJ” Training “BJJ voor judo” Training Aikido Training Jiujitsu.

Middag: 13:30 – 15:30
Judo voor de jeugd o.l.v. Ester Oostlander vanaf 6 jaar 13:30 – 16:00 uur Senioren judo toernooi opgave vooraf verplicht vanaf 18 jaar Er wordt indien mogelijk ook op leeftijd ingedeeld. 13:30 – 16:00 uur coachtraining o.l.v. John van der Meer coaches/trainers

Het programma kan nog worden aangevuld. Zie onze Facebook pagina.

Inschrijving

Per deelnemer bedragen de kosten € 15,- voor de gehele dag of € 7,50 per training. Jeugdclinic €7,50. Alleen deelnemer van het senioren toernooi € 5,- p.p. Ben je niet lid van de JBN dan betaal je € 5,- p.p extra. Geef volgende gegevens door: Judoclub, naam deelnemer, geslacht, geboortedatum, JBN-nummer. Doe je mee aan het senioren toernooi, dit graag apart vermelden met daarbij je gewicht.

Aanmelding kan alleen via de e-mail: jbn.noord@gmail.com

Verschuldigde inschrijfgeld overmaken op rekeningnummer: NL35RABO0312524404 t.n.v. JBN distr. NN o.v.v. naam vereniging en budodag. (Aanmelding is compleet wanneer het bedrag is ontvangen) Ontvangstbewijs (indien nodig) zal overhandigd worden bij de aanvang van de stage. Conform de AVG wordt alle informatie vertrouwelijk behandeld en enkel gebruikt om organisatorische redenen. Sluiting inschrijving 15 december 2019. Het verschuldigde bedrag dient ook voor deze datum te zijn overgemaakt. Bovenstaande is zonder lunch en andere versnaperingen, deze zijn te verkrijgen in de horeca van het Sportcentrum. Inschrijven op de dag zelf is mogelijk, kosten zijn dan €20,- p.p. (€25,- voor niet JBN-leden)

Deelname: Deelname aan (een onderdeel van) de budodag is geheel op eigen risico. Het district NN kan geenszins aansprakelijk gesteld worden voor ongevallen, schade of diefstal. Bij opgave gaan deelnemers akkoord dat er tijdens dit evenement foto’s en video’s van het evenement worden gemaakt welke op internet en andere media worden gepubliceerd.

Wil je meer informatie? Of opgeven? Stuur dan een e-mail naar JBN.Noord@gmail.com

Website: www.JBN.nl/nn Facebook @JBNNoordNederland

Voorlopige programma BUDODAG:

Zondag 5 januari:

Tijd Mat 1 Mat 2 Mat 3 Mat 4 09:00 – 10:30 Masterclass Judo o.l.v. John van der Meer Masterclass jujitsu o.l.v. Colin Kist Masterclass Aikido o.l.v. Chris de Jonge
11:00 – 12:30 Judo voor BJJ o.l.v. John van der Meer Jiujitsu o.l.v. Colin Kist en Johan Douma Aikido o.l.v. Chris de Jonge BJJ voor judo o.l.v. Barry van Dorsten 12:30 – 13:30 Pauze Pauze Pauze Pauze 13:30 – 15.30 Senioren toernooi DWOC-NN
Coachtraining John van der Meer
Judo voor de jeugd Esther Oostlander Lerarentraining