Judo vereniging Marum doet mee met de grote clubactie 2024

Zaterdag 21 september start de landelijke lotenverkoop van de Grote Clubactie.

Vanuit de Judo verenging Marum doen we dit jaar weer mee en we willen natuurlijk zoveel mogelijk loten verkopen.

Een lot kost €3,-, waarvan 80% (dus €2,40 per lot) direct naar onze clubkas gaat.

Verkoop van loten
Onze leden zullen zoveel mogelijk online loten verkopen hiervoor maken ze gebruik van een verkoopboekje. Zo staat op de voorzijde van het boekje een QR-code die onze verkopers kunnen delen met de kopers.

U als koper kan hoeft de QR-code alleen maar te  scannen met uw telefoon en een keuze maken.

We gaan er met z’n allen vol voor en hopen een mooie opbrengst te behalen met behulp  u, familie, vrienden en inwoners uit de omgeving!

De actie duurt tot 4 november. De boekjes kunnen tot en met vrijdag 8 november bij onze vereniging worden ingeleverd zodat ze nog op tijd kunnen worden ingevoerd.

De trekking wordt gedaan op dinsdag 19 november en de uitslag wordt gepubliceerd op de website van de Grote Clubactie.